Träningsbyxor

Trots förkylning har jag i alla fall hunnit med att sy fyra st träningsbyxor. Tre är till kunder, men den ena med bilar är till salu. 100kr/styck är priset.



amningsskydd

Ett gäng med amningsskydd som ska till en kund och några som ska till mina döttrar. De kostar 35kr/par och 3 par för 90kr.


Träningsbyxa

Nu är min första träniingsbyxa klar för att börja användas. Den här är till min lilla dotter, men jag syr till föräljning också. Själva byxan är av bomullsinterlock, kärnan av ett lager pul, ett lager microfiber, ettlager collagetyg och sist ett lager bomullsinterlock. Priset är 100kr/st


Brudklänning

Jag har haft annat för mig än att sy blöjor och barnkläder. Jag har sytt min brudklänning och jag är mycket nöjd med den :)




Tygblöjor

Från st L till storlek XXL är det på dessa blöjor. De gröna med hjärtan på och grön besparing är helt underbara, men det syns tyvärr inte riktigt på bilderna.




RSS 2.0