Namnlappar

Nu har äntligen mina namnlappar från WWL kommit.


Tygbindor

Har kommer några bilder på hur bindorna kan se ut. Först ut är nattbindor som kostar 100kr/st





Sedan kommer två bilder med två olika modeller på dagbindor. De är mellan 21-23 cm långa. Vill man ha kortare så går det bra. Dessa kostar 50 kr/st




Sedan en bild på hur de ser ut ihopknäppta.



Mössor

Välkommen till min nya blogg. Jag har sådan tur att jag har två döttrar som hjälper mig. Den ena fixar bloggen och den andra bilderna. Jag syr, skriver och lägger in bilderna sedan.

Dessa två mössor har idag farit iväg till Skillingaryd.


Tygblöjor




kläder

ss

Kontakta mig

Om du vill beställa eller har några frågor kan du kontakta mig på:

[email protected]

Priser

Mössor 110kr

Set med mössa, dregglis/halsskydd och vantar i de minsta storlekarna 200kr

Set med mössa och dregglis/halsskydd 150kr

blöjfodral 85kr

fodral till bindor/tamponger 45kr

näsduksfodral 35kr

Toapappershållare 45kr

Dregglis med baksida av fleece 55 kr. 2 för 100 kr. Man kan också välja baksida i samma tyg om man vill.

Haklappar i vaxat tyg 60 kr/st. 2st för 100kr



Muddbyxor st 50-80      130kr
st 86-110    170kr
st 116-128  230kr

Ovanstående varor är inklusive frakt




Bloglovin

Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0