Åkpåse

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev något, ja länge sedan jag sydde något också. Vi har varit på semester i Thailand. Sex veckor av backpacking med två små barn. Vi har haft det utmärkt och har hunnit med en hel del.

Mitt första sy-projekt på listan var en åkpåse till lillan. Hon fyllde 2år för ett par dagar sedan och har vuxit ur den hon hade. Lite jobbig var den att sy i och med att tyget blev så tjockt och min maskin gillar inte det. Tre lager med fleece och ett tunt tager bomull. Tygerna är köpta på olssons tyger och insperationen till mitt mönster har jag hittat här.



Kommentarer
Postat av: Hanna K

Åh ser gosig ut, sån skulle man själv haft, hehe!

2012-01-10 @ 02:30:32
URL: http://lillspooky-syblogg.blogspot.com
Postat av: bumsesmama

Åh så mysiga!

2012-01-10 @ 13:25:30
Postat av: Mirre

Oh, vad fin den blev! Så gosig!

2012-04-15 @ 09:00:27
URL: http://mirresyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0